Polecane przez czytelników :)

"-Pieprzysz się z nią? -Nie wiem." Autroska analiza bezpiecznej odpowiedzi :P

      Każda decyzja, którą podejmujemy jest albo dobra albo zła. Nie ma niczego pośrodku. Albo zero albo już coś. Jakiś niedouczony, ale jed...

sobota, 31 stycznia 2015

Liebster Blog Award - taki łańcuszek, to ja rozumiem!!! :)

    Świetnie! Bardzo, naprawdę bardzo Ci dziękuję kochana Adusiu - matko wariatko, że pomyślałaś i o moim blogu ;) Dostałam pierwszą rekomendację. Ba! Referencje! I to jakie! Kopiuję zasady tej nominacji, bo język techniczny potrafię zastosować tylko w sprzedaży dóbr typu odkurzacz czy garnek zeptera. I to jeszcze w okrojonej liczbie do max pięciu. Reszta to lanie wody w stylu: jestem zajebista, przecież wiem, że musisz to mieć! ;)
A zatem zasady nominacji poniżej:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”. 
Bez owijania. Odpowiadam na pytania od Ady :) 

    1.  Od jak dawna prowadzisz bloga?

Ale tego tu? Czy tego tam? No dobrze, od lat. Początki były tylko poetyckie. Na Interii. Chyba 2006, może 2007. Zbyt wiele jednak zaczęło mnie wiązać ze  światem za oceanem. Nie, nie byłam. Jednak utrzymuję dość zażyłe kontakty mailowe czy via skype. Ktoś mnie mocno zmobilizował do przejścia. To dało mi nowe pomysły. I jest. Jak widać.

    2.   Co byś zmienił/zmieniła w swoim blogu?

Właściwie jeszcze nie ma co zmieniać. Widzę pewne niedociągnięcia u siebie kiedy przeglądam strony bardziej doświadczonych blogerów, jednak po co wszystko ma być takie samo?  Może brakuje trochę jakiegoś poukładania… hmmm chociaż…  jak wiadomo, chaos jest lepiej zorganizowany.

    3. Twoje największe marzenie?

Baaaardzo trudne pytanie Aduśka! Marzeń mam wiele. Większych i mniejszych… Chciałabym, żeby te mniejsze spełniały się każdego dnia, bo wtedy dni szczęśliwe od rana do wieczora. Zwykłe takie uśmiechy i serdeczności. Te większe… chyba potrafię bez nich żyć, ale gdyby mogły się spełnić, to byłoby cudownie. Wiesz, jest takie jedno marzenie, które spędza mi sen z powiek… Każdej tej samotnej nocy od tylu już lat… Żeby w końcu ktoś chciał mnie tak zwyczajnie przytulać. Codziennie.  Popłakałam się heh wrażliwa jestem :*

    4.  Co robisz jutro?

Jutro to jest ten dzień kiedy muszę zrobić wszystko to, czego nie zrobiłam przez miniony tydzień! Taki najbardziej zapracowany dzień życia. On zawsze jest właśnie jutro ;) A tak na serio, to mam ochotę iść do ludzi. Kasia gdzieś mnie tam ciągnie. I dobrze. Za dużo stresu ostatnio. Napiję się łychy i trochę się zapomnę zapewne ;)

    5.  Ulubiony przedmiot?

Przedmiot? Ale o co chodzi? Bo ja mam teraz egzaminy na uczelni! I przedmioty kojarzą mi się z matematyką, statystyką brrr  No to jeśli o to chodzi, to ulubionego nie mam podczas sesji ;)
A jeśli o inną materię chodzi, to z przedmiotów ulubionych lubię szpilki i pończochy :P Ach! I bransoletki! Koniecznie złote! Dwukolorowe! Taki fetysz :P

    6.  Lubisz jeść kiełbasę z grilla?

Kiełbasa z grilla najchętniej w Modzerowie! Z Anką i Emilem! Z Emilem jeszcze popijamy kiełbasę wściekłymi ;) Taka mieszanka, że ho ;) Rano i tak Emil idzie na ryby. Nie wiem jak on to robi. Ja śpię.

    7.  Ulubiony make up (kolory)?

No to pytanie zupełnie nie dla mnie. Maluje się jak umiem. Bez żadnych przygotowań kosmetologicznych. Nakładam co mi się akurat podoba. Lubię przydymione oko. I paznokcie w jedynym słusznym kolorze. Czerwonym.

   8.  Pizza vs zapiekanka ?

Pizza! Prawdziwa! Włoska! Cienkie ciasto! Bez żadnych sosów brrrr

   9. Wolisz psy czy koty?

Rozumiem, że to już nie o jedzeniu heh Lubię zwierzęta. Kota posiadam, bo prosty w obsłudze. Ktoś by pomyślał, że bezobsługowy, ale jednak mój kot lubi czuć moją obecność. Łazi za mną wszędzie.  Jeśli zamykam przed nim drzwi, to pruje się i próbuje te drzwi otworzyć. Taki przytulak. Pies będzie jak ogrodzę w końcu podwórko i może kiedyś będę miała więcej czasu… Czyli po sześćdziesiątce.

10.   Jakie blogi odwiedzasz najczęściej?

Różne. Ciężko określić, bo jeśli ktoś ciekawie pisze, to i blog o konstrukcjach stalowych może mnie zainteresować. Lubię czytać o podróżach. O spostrzeżeniach na temat świata wokół. O życiu. A życie, to wszystko w czym żyjemy, jak to robimy i w jakim celu…

11.   Co byś poradził/poradziła początkującym piszącym blogi?

Czytać, pisać, czytać, pisać… i tak w kółko. Nie czekać wieczora, aż będzie czas! Notować w ciągu dnia cokolwiek. Choćby jedno słowo, które zainspiruje. Nie bać się wyrażać własnego zdania. Najwyżej nie będą czytać. Trudno. Nie jesteś dla wszystkich. Miej wyselekcjonowanych odbiorców.  Bądź unikatowy. Bądź dla koneserów ;)


A teraz moje pytania. Do tych wszystkich autorów blogów, które zwracają moją uwagę. Na które trafiłam przez kogoś lub przypadkiem. Mam nadzieję, że trochę lepiej Was poznam ;)

 1.       Czy uważasz, że Twoje życie jest ciekawe?
 2.       Twój wiek jest dla Ciebie problemem?
 3.       Seks na łóżku czy na biurku?
 4.       Czy jeśli coś tworzysz, od razu chcesz żeby stało się to dziełem sztuki? 
 5.       Zawsze prawda, nawet gdy boli, czy lepiej skłamać, żeby zobaczyć czyjś uśmiech?
 6.       Kolacja w restauracji czy spacer z kubkiem kawy po parku późnym wieczorem?
 7.       Za czy przed obiektywem?
 8.       Co jest dla ciebie źródłem siły wewnętrznej kiedy wszystko inne zawodzi? 
 9.       Hotel spa czy kemping?
10.      Film bądź reżyser, którego filmy możesz oglądać częściej niż inne?
11.      Czy dla miłości, dla marzenia, dla przygody życia zaryzykujesz, że wezmą cię za głupca?

Głowy otwarte? To piszcie! Każdy po swojemu ;) Będę czytała z zainteresowaniem. Pewnie i z zachwytem :)

Poniżej nominowane przeze mnie blogi :)














Foto wykonane 21.01.2015. przez Ela Rogalska :)

8 komentarzy: